Korting met Sporting!

Veelgestelde vragen

Wat moet ik doen als ik mijn pas kwijt ben?
Antwoord: indien je je pas kwijt bent kun je contact opnemen met de klantenservice door een e-mail te sturen naar sporting@sport-expertise-centrum.nl. We zorgen er dan zo spoedig mogelijk voor dat je, tegen betaling, een nieuwe pas ontvangt. 

Hoe krijg ik korting?
Antwoord: door in het menu, bovenaan de pagina, op Korting met Sporting te klikken kom je op de overzichtspagina. Hier staan alle kortingen die op dit moment worden aangeboden. Als je een aanbieder aanklikt, kom je op een pagina met informatie over de korting. Door op de groene Korting pakken knop te klikken en je aan te melden met je account ontvang je een bevestigingsmail. Als je de link in de mail aanklikt verzeker je jezelf van de korting.

Wat moet ik meenemen als ik mijn korting ga gebruiken?
Antwoord: het is belangrijk om zowel je bevestiging als je Sporting pas mee te nemen als je de korting gaat verzilveren. Let op: bij sommige aanbieders dien je eerst een reservering te plaatsen.

Waar krijg ik korting met de pas?
Antwoord: op de overzichtspagina kun je zien welke aanbieders er op dit moment meedoen. Het aanbod wisselt, dus ben er snel bij. Ook in de Sporting App vind je een overzicht van deelnemende organisaties.

Hoe werkt de App?
Antwoord: als je jezelf hebt aangemeld in de app kun je kiezen uit verschillende kortingen. Als je op een kortingsactie aanklikt, zie je meer informatie over de aanbieding. Door op de groene balk met 'Inschrijven' klikken pak je de korting!

Wie kan er gebruik maken van de korting?
Antwoord: alle leerlingen en medewerkers van Het Hooghuis kunnen gebruik maken van de korting.

Hoe weet ik of ik de korting heb gekregen?
Antwoord: jij en je ouders krijgen direct een bevestiging per e-mail (let op de Spam/ ongewenste berichten box) als je je hebt ingeschreven. In die e-mail staat een link. De link moet je bevestigen voordat jouw korting definitief is. Wil je controleren bij welke activiteit je je hebt ingeschreven, log dan in en bekijk je gegevens. Bij het blokje 'jouw inschrijvingen' kun je je kortingen bekijken. Staat het verkeerslicht op groen dan is alles geregeld.

Kan ik meerdere kortingen pakken?
Antwoord: ja, het is mogelijk om meerdere kortingen te pakken.

Kan ik inschrijven zonder account?
Antwoord: nee, het is niet mogelijk om zonder account in te schrijven.

Wat gebeurt er met mijn gegevens?
Antwoord: je gegevens worden op zorgvuldige wijze in overeenstemming met de Wet Bescherming Persoonsgegevens verwerkt en niet gebruikt voor commerciële doeleinden. Aanbieders ontvangen bijvoorbeeld summier je gegevens. Accounts en daaraan gekoppelde gegevens worden verwijderd uit de database indien er twee jaar lang niet ingelogd is. Bovendien kun je altijd zelf je account verwijderen, door in te loggen en bovenaan de profielpagina op verwijderen te klikken. Klik hier voor ons Privacy Statement. Periodiek ontvangt je per mail informatie over activiteiten die op de site worden aangeboden.

Wat moet ik doen als de website niet goed wordt weergegeven?
Antwoord: kortingmetsporting.nl is geoptimaliseerd voor gebruik met de meest recente browsers. Correcte weergave van oudere browsers (met name Internet Explorer versie 9 en ouder) wordt niet gegarandeerd. Gebruik je een recente browser en wordt de website toch niet goed weergegeven, meld dit dan aan helpdesk@sportpas.nl. Vermeld in ieder geval de browser die je gebruikt en voeg als het kan een schermafbeelding (printscreen) toe.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Voor vragen over de kortingen kun je contact opnemen met de aanbieder die bij de omschrijving vermeld staat.

Voor technische vragen over deze website kunt u contact opnemen met Erik Holtman van Sportscan
Tel: 0529 760 009, email: helpdesk@sportpas.nl Geeft u wel even aan vanuit welke gemeente u reageert. De helpdesk probeert dezelfde dag te reageren.

<< Vorige pagina